Skaitmeninė gamtos mokslų mokymo priemonė 1-4 klasėms

Nacionalinė švietimo agentūra, įgyvendindama projektą „Skaitmeninė švietimo transformacija (EdTech)“, siekė sukurti inovatyvias skaitmenines priemones, kurios atitiktų atnaujintas bendrąsias programas. Gamtos mokslų skaitmeninė mokymo priemonė 1-4 klasių mokiniams – sukurta skatinti mokinių smalsumą, norą tyrinėti pasaulį, eksperimentuoti bei analizuoti gautus duomenis ir pritaikyti įgytas žinias realiame gyvenime.

BMK sprendimas

BMK sukūrė spalvingą ir interaktyvią mokymo platformą, įtraukiančią mokinius į gamtos mokslų pasaulį. Projekto metu buvo parengta ir suskaitmeninta 820 mokymosi užduočių ir 410 įsivertinimo užduočių, kurios pritaikytos ir skaitymo sunkumų turintiems mokiniams. Kūrybinės užduotys ir eksperimentai papildo mokymosi procesą, skatindami mokinius taikyti įgytas žinias praktiškai, tačiau pagrindinis dėmesys skiriamas mokomųjų objektų struktūrai ir interaktyvumui. Užduotys yra keturių lygių, o 11 temų mokomieji objektai taip pat išversti ir į gestų kalbą.

Vertė mokykloms

Naujoji mokymo priemonė praturtino mokymosi procesą, padėdama mokiniams geriau suprasti gamtos mokslų temas ir pritaikyti jas realiame gyvenime. Su daugybe įtraukiančių užduočių, šis įrankis, pritaikytas skirtingiems pasiekimų lygiams, padeda mokiniams tobulėti ir gerina mokymosi kokybę visoje šalyje.

Susipažinti su priemone galite čia:
https://gm1-4.smp.emokykla.lt/